همه چیزدرباره ملک و ساختمان

این وبلاگ درحوزه ملک ومسایل مربوط به آن میباشد.

همه چیزدرباره ملک و ساختمان

این وبلاگ درحوزه ملک ومسایل مربوط به آن میباشد.

  • ۰
  • ۰

رنگ کابینت

 

آشپزخانه از قسمتهای اصلی منزل بوده که بسیار به چشم می آید. در طراحی دکوراسیون آشپرخانه رنگ کابینت ها نقش بسیار تعیین کننده ای در زیبایی آشپزخانه دارد. در انتخاب رنگ کابینت ها ابعاد آشپزخانه، میزان ورود نور طبیعی و نوع نورپردازی به دلیل تاثیرگذاری بر رنگ ها و تاثیر بر روشنی و تیرگی بسیار مهم می باشد. رنگ کابینت تاثیرات متفاوتی روی فضا و دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت بهتر است از رنگهای سرد و ملایم برای فضای بزرگ با کمترین تضاد رنگی و از رنگهای گرم و تیره یا روشن با بیشترین تضاد رنگی برای فضاهای کوچک استفاده کنید. توجه داشته باشید که رنگ کابینت باید با کفپوش و سایر اجزا آشپزخانه هارمونی و هماهنگی داشته باشد تا نتیجه ی کار یک آشپزخانه زیبا، مدرن، شیک و جذاب به سلیقه تان به شما بدهد.

 

پر طرفدارترین رنگهای کابینت آشپزخانه

رنگ چوب

رنگ چوب محبوبترین و پر طرفدارترین رنگ برای کابینت آشپزخانه است و باعث می شود فضای آشپزخانه بسیار لوکس و مدرن به نظر بیاید. ترکیب رنگ کابینت چوبی با گلدان هایی از گیاهان خانگی به جذابیت دکوراسیون آشپزخانه شما خواهد افزود.

 

رنگ سفید

رنگ سفید انتخاب مناسبی برای افرادی است که طرفدار مدرنیته هستند و به نظافت و تمیزی کابینت اهمیت می دهند. رنگ سفید به علت خنثی بودن به راحتی با هر رنگی هماهنگ می شود و نور را به خوبی منعکس کرده و فضای آشپزخانه را نورانی تر می کند.

 

رنگ سیاه

رنگ سیاه یکی از شیکترین  رنگهای کابینت است که به صورت براق و گلاس استفاده می شود در صورتیکه می خواهید از رنگ سیاه برای کابینت آشپزخانه استفاده کنید برای حفظ  تعادل و هارمونی سایر رنگهای دکوراسیون را روشن انتخاب نمایید.

 

رنگ بنفش

رنگ بنفش یک رنگ اشرافی و لوکس است و آشپزخانه ای متفاوت و مدرن به شما می دهد.فقط در صورتی که رنگ بنفش را انتخاب نمودید برای حفظ هماهنگی  اجزای دکوراسیون برای سایر المان ها نیز از رنگ بنفش استفاده نمایید.

 

رنگ نارنجی

 نارنجی یک رنگ گرم  و بسیار شاد و پر انرژی است  و باعث می شود فضای آشپزخانه شلوغ به نظر بیاید  لذا در صورت استفاده از رنگ نارنجی  از وسایل دکوری کمتر استفاده کنید.

 

رنگ طوسی

یکی دیگر از رنگهای خنثی طوسی است که بهتر است بصورت ترکیبی با رنگهایی مانند زرد، نارنجی، سفید و بنفش بکار رود.

 

منبع : بهتام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی